Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Pooh-Bear schreef op 01-08-2026 om 10:34:

[..]

Wat zonde, heel veel beterschap

Ja, ik baal er ook van.. had echt leuke dingen gepland dit weekend, en nu is het mooi weer en zit ik binnen grotendeels   

Pooh-Bear schreef op 01-08-2026 om 10:36:

Al die nare reacties online op allerlei dingen die iets met de regenboog vlag doen zoals de bagage band op Schiphol of het stadhuis in de gemeente waar ik woon.

het is erg triest met je gesteld als issues hebt met een regenboogvlag

Rogue schreef op 01-08-2026 om 11:10:

[..]

het is erg triest met je gesteld als issues hebt met een regenboogvlag

Nou inderdaad, maar er zijn best wel veel rare reacties.  
leuke vond ik dan wel weer dat daar dan scherpe tegenreacties op gaf. 

mut

mut

01-08-2026 om 15:46

dat weer een keer de krant niet geleverd was, en deze week ook al weer een keer het televisieblad niet.

mut schreef op 01-08-2026 om 15:46:

dat weer een keer de krant niet geleverd was, en deze week ook al weer een keer het televisieblad niet.

Nou, met 1x per week geen krant zou ik blij zijn. Hoewel, meestal komt ie uiteindelijk wel. Maar hooguit 2x per week op tijd...

Ik haat de zomer. Waar opeens iedereen tot laaaaaat in de tuin ligt te blèren. Er zijn mensen die GEEN vakantie hebben en gewoon om 6u op moeten he.

Mijn pensionado buren met harde stem kan ik inmiddels wel schieten. 

Regendrup. schreef op 01-08-2026 om 21:55:

Ik haat de zomer. Waar opeens iedereen tot laaaaaat in de tuin ligt te blèren. Er zijn mensen die GEEN vakantie hebben en gewoon om 6u op moeten he.

Mijn pensionado buren met harde stem kan ik inmiddels wel schieten.

Hier ook! En al jaren, toen zij nog niet met pensioen waren hadden we ook al last van ze. Toen moest buurman vaak om 05:00 uur op en werden we wakker van ze, en nu liggen we wakker van ze. 

Aan de andere kant buurvrouw die in de nacht soms nogal veel deuren opent en sluit zonder erbij na te denken dat wij dat horen want zelf hoort ze nogal slecht. 

Kampeerder schreef op 01-08-2026 om 22:11:

[..]

Hier ook! En al jaren, toen zij nog niet met pensioen waren hadden we ook al last van ze. Toen moest buurman vaak om 05:00 uur op en werden we wakker van ze, en nu liggen we wakker van ze.

Aan de andere kant buurvrouw die in de nacht soms nogal veel deuren opent en sluit zonder erbij na te denken dat wij dat horen want zelf hoort ze nogal slecht.

Oh vreselijk.. ik weet echt niet hoe ermee om te gaan. Man is zelfs al zo geïrriteerd dat hij weer zou willen verhuizen (we wonen er net.. )

Had me aangemeld voor een stoppen met roken coach. Intake gehad, zou pleisters krijgen en morgen beginnen met plakken, zou het via de post krijgen. Net terug van paar dagen weg maar niets in de bus  Morgenochtend maar halen dan 

Eergisteren lag Odido Dsl verbinding er weer eens uit .
Monteur ingepland voor morgenvroeg.
Nu doet internet het opeens weer.
Maar kan via de link niet meer de monteur afzeggen, bij 24 uur of korter voor de afspraak.

Ben gisteren gestoken, aan de bult te zien door een horzel ofzo. Doet pijn, 7-10 cm doorsnee en voelt warm aan. Kutmuggen.

Netherfield schreef op 02-08-2026 om 09:58:

Ben gisteren gestoken, aan de bult te zien door een horzel ofzo. Doet pijn, 7-10 cm doorsnee en voelt warm aan. Kutmuggen.

Even ceterizine nemen of kopen bij de supermarkt of drogist.

Regendrup. schreef op 01-08-2026 om 22:40:

[..]

Oh vreselijk.. ik weet echt niet hoe ermee om te gaan. Man is zelfs al zo geïrriteerd dat hij weer zou willen verhuizen (we wonen er net.. )

Kan je niet aan de voorkant gaan slapen? Wij slapen aan de straatkant en hebben daardoor nooit last van mensen die in de tuin zitten. Nu valt het bij ons sowieso wel mee, maar de voorkant is altijd gewoon rustig. En ik heb airco opgehangen, zodat we met het raam dicht kunnen slapen. Dat scheelt ook een hoop.

Netherfield schreef op 02-08-2026 om 09:58:

Het was een horzel waarschijnlijk, maar het zijn wel kutmuggen? 😁 Inderdaad iets van antihistamine nemen, dat zou binnen een uurtje ongeveer wel moeten gaan werken. 

Mijn tv is sinds 6 juni stuk, tweeënhalf jaar oud. Bij aankoop een servicetotaalpakket erbij gekocht, zodat ik 3 jaar geen gedoe kreeg met kosten, ophalen, brengen + leentoestel. Tv is na 2 weken opgehaald en sindsdien blijft het stil, ik mail, chat en probeer te bellen met de serviceafdeling, maar een duidelijk antwoord komt er niet. Kost me een hoop energie en ergernis...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.