Huiskamer
Yumi
07-08-2026 om 11:15
Pooh-Bear schreef op 07-08-2026 om 10:54:
[..]
En nu heb ik ineens een e-mail dat mijn pak gisteren bezorgd is bijdatzelfde pakket automaat. Nu weet ik het even niet meer vanmiddag na mijn werk, maar even langs fietsen.
Mogelijk zat de automaat vol, dan krijg je het bericht dat afleveren mislukt is. Dan gaat het terug de auto in en bij een volgende poging, was er een leeg vak.
Tijd geleden is op die manier mijn pakket een week rondgereden
Rockstar
07-08-2026 om 12:55
Yumi schreef op 07-08-2026 om 10:32:
[..]
Ziggo beweerde in mijn andere woning dat de ontvangst slecht was door de ligging van mijn woning. Ik ben verhuisd, toen lag het weer aan mijn woning en had ik 3 versterkers nodig....snap ik in mijn giga appartement van 65m²
...nog steeds was de ontvangst slecht. KPN, wel versterker, geen versterker, andere kamer zetten, modem van meterkast naar woonkamer. Het zal allemaal wel 🤨
Bullshit. In mijn appartement van 107m2 heb ik nooit gezeik met Odido. 0 versterkers, gewoon een router in de meterkast.
Yumi
07-08-2026 om 12:59
Rockstar schreef op 07-08-2026 om 12:55:
[..]
Bullshit. In mijn appartement van 107m2 heb ik nooit gezeik met Odido. 0 versterkers, gewoon een router in de meterkast.
Bel jij ze even? 
Jojo63
07-08-2026 om 13:26
Aan gehorigheid van ons huis.
En heb nu alles een beetje 1 geheel, wat eerder een allegaartje was.
Mijn partner wil een veel te druk reiskaart ophangen met kleur, terwijl ik beige bruin en groen heb.
En ook in de gang, en naar boven.
hangt nog niet veel.
Mensen ideen ik ben vd action.
En dat mensen al 1,5 jaar bezig zijn met verbouwen, en is mijn man is klusser.
En vd buur die op verschillende onacceptabele tijden zn leven lijd, dus prikkels prikkels.
En ik nog de terugkom vakantie wassen moet draaien.
Pooh-Bear
07-08-2026 om 14:36
Yumi schreef op 07-08-2026 om 11:15:
[..]
Mogelijk zat de automaat vol, dan krijg je het bericht dat afleveren mislukt is. Dan gaat het terug de auto in en bij een volgende poging, was er een leeg vak.
Tijd geleden is op die manier mijn pakket een week rondgereden
Denk dat dat inderdaad het probleem is. Erger me nu vooral dat het verwarrend is. GLS heeft bericht gestuurd dat het pakje pas maandag geleverd wordt.
De verzender heeft een bericht gestuurd dat het is afgeleverd in de track en trace staat nu ook dat het is bezorgd.
Maar ik heb geen afhaal code. Dus wacht maar tot maandag.
Pooh-Bear
07-08-2026 om 19:16
Verder vandaag allemaal ergernissen. Dat het vanmorgen bij een van mijn cliënten heel erg warm was. Ik zei tegen deze cliënt als u lekker de deur opengegooid dan wordt het wat koeler antwoord. Nee hoor ik doe elke ochtend een half uur de deur open en dat is genoeg.
En mijn grootste ergernis vandaag. Vanmiddag kwam eindelijk ons nieuwe afwasmachine hij werd helemaal voor ons geïnstalleerd maar toen ze hem aanzetten en water gingen pompen begon hij te piepen wat blijkt er zit een scheurtje in de bak waar hij het water warmt.
Ni moeten we wachten tot ze volgende week zaterdag een andere hebben voor ons.
Dolfje
07-08-2026 om 19:37
Het plannen van een uitvaart is best een hoop gedoe. Heb het al vaker meegemaakt maar op de een of andere manier vergeet je dat weer.
En dan oh ja kak de kaarten moeten op tijd weg en uiteraard is er geen fatsoenlijke adressenlijst.
De mensen die perse moeten komen krijgen als het goed is morgen de kaart.
De rest kon wel digitaal. Heb je daar overal een mail adres of WhatsApp van? Nee denk het niet...
Bailey26
07-08-2026 om 19:50
Waren nog geen uur thuis en zaten al bij de dierenarts. Gelukkig lijkt het mee te vallen en heeft m'n oude poezenman alleen 'maar' een blaasontsteking.
Bloemenzee
07-08-2026 om 22:03
Bailey26 schreef op 07-08-2026 om 19:50:
Waren nog geen uur thuis en zaten al bij de dierenarts. Gelukkig lijkt het mee te vallen en heeft m'n oude poezenman alleen 'maar' een blaasontsteking.
Oh bah! Dat is niet fijn thuiskomen. Sterkte voor poes!
Citroengraag
08-08-2026 om 12:08
Kleine ergernis, maar heel vaak terugkerend. Mensen die op socials klagen over krantenartikelen achter een betaalmuur. Goede journalistiek is duur, hoe verwacht je anders dat die artikelen geschreven kunnen worden? En met een DPG abonnement heb je toegang tot de meeste kranten en dan ook nog een puzzelapp en een boekenapp.
Neweve
08-08-2026 om 16:26
Dat ik de bleekselderij ben vergeten in de supermarkt (en eigenlijk ook de balletjes al heb ik we mozzarella balletjes)
PinkFlower
08-08-2026 om 17:48
Dochter zit vandaag op de Kinderrommelmarkt bij ons dorpsfeest. Ik zit bij haar maar moet even naar de wc. Ben denk ik nog geen 10 min weg geweest. Kind is 9.
Er lagen ook wat duurdere schaatsen. Niet met haar een prijs daarvoor besproken want we gingen er met deze temperaturen niet vanuit dat die in de tussentijd verkocht zouden worden.
Kom ik terug zijn ze wel verkocht.
"Die meneer vroeg hoeveel en ik zei €1 en dat vond hij goed"
Ja dat snap ik! Echt hoe kinderachtig als volwassenen dat je dan niet even eerlijk zegt "goh meis dat ik wel heel weinig hoor voor zulke schaatsen ik geef je €5".
Ik heb hem helaas niet weer gezien want dan had ik er wel even iets van gezegd. Ik vond het sneu, dit is gewoon misbruik maken van dat een kind niet weet wat iets waard is. Kom op je moet als ouder toch even kunnen plassen?
Maar ik hoop dat ie er mee door het ijs zakt!
Overigens waren er later 2x lieve ouderemensen die haar een € extra gaven omdat ze er toch maar zat ik de zon en ze blij waren met hun gekochte puzzels, dus dat maakte het weer goed.
Yumi
08-08-2026 om 18:06
PinkFlower schreef op 08-08-2026 om 17:48:
Dochter zit vandaag op de Kinderrommelmarkt bij ons dorpsfeest. Ik zit bij haar maar moet even naar de wc. Ben denk ik nog geen 10 min weg geweest. Kind is 9.
Er lagen ook wat duurdere schaatsen. Niet met haar een prijs daarvoor besproken want we gingen er met deze temperaturen niet vanuit dat die in de tussentijd verkocht zouden worden.
Kom ik terug zijn ze wel verkocht.
"Die meneer vroeg hoeveel en ik zei €1 en dat vond hij goed"
Ja dat snap ik! Echt hoe kinderachtig als volwassenen dat je dan niet even eerlijk zegt "goh meis dat ik wel heel weinig hoor voor zulke schaatsen ik geef je €5".
Ik heb hem helaas niet weer gezien want dan had ik er wel even iets van gezegd. Ik vond het sneu, dit is gewoon misbruik maken van dat een kind niet weet wat iets waard is. Kom op je moet als ouder toch even kunnen plassen?
Maar ik hoop dat ie er mee door het ijs zakt!
Overigens waren er later 2x lieve ouderemensen die haar een € extra gaven omdat ze er toch maar zat ik de zon en ze blij waren met hun gekochte puzzels, dus dat maakte het weer goed.
Sjezus en dat voor een paar euro? Wat een akelige nare uitspraak, dat je voor zoiets iemand een ernstig ongeluk wenst, bah!
Overigens als jij niet verwacht dat ze verkocht zouden worden, had je ze er niet neer moeten leggen.. of ervoor moeten zorgen, dat de prijs erop stond voor je naar het toilet gaat.
Netherfield
08-08-2026 om 18:10
Er zit een schutting tussen mijn tuin en de buren. Die is helemaal begroeid met klimop en blauwe regen, je ziet geen schutting meer. Twee keer per jaar snoeien en klaar. Nieuwe buren. Of ik het goed vond als ze aan hun kant een stuk van twee meter aan klimop weghalen, want dan kan de tuin/eettafel beter staan. Ja joh, jouw tuin, doe je ding. Nu hebben ze alle klimop etc aan hun kant eraf gehaald, nogal grof ook, waardoor je aan onze kant de schutting ineens weer ziet! Vond ik niet zo leuk toen we vandaag terugkwamen van vakantie. Het gaat vast wel weer groeien maar lelijk is het wel.
Kampeerder
08-08-2026 om 18:25
Yumi schreef op 08-08-2026 om 18:06:
[..]
Sjezus en dat voor een paar euro? Wat een akelige nare uitspraak, dat je voor zoiets iemand een ernstig ongeluk wenst, bah!
Overigens als jij niet verwacht dat ze verkocht zouden worden, had je ze er niet neer moeten leggen.. of ervoor moeten zorgen, dat de prijs erop stond voor je naar het toilet gaat.
Als als als, als mijn tante een pik had was ze mijn oom geweest.
Ik heb in voorkomende gevallen ook wel eens bedacht wat ik die persoon toewenste. Mijn buurman die zeurde over kinderlawaai wenste ik slechthorendheid toe. Karma is a bitch, want 25 jaar later is die man slechthorend en heeft dus geen idee meer hoeven lawaai hij maakt bij dagelijkse dingen.