Huiskamer
Broodjebrie
10-08-2026 om 17:36
Pooh-Bear schreef op 10-08-2026 om 17:25:
Mijn werk. Ik werk als huishoudelijke thuishulp en maak me al een poosje zorgen over 1 cliënt. Heb daar een paar weken geleden een melding over gemaakt via de mail maar die is waarschijnlijk bij iemand terecht gekomen die er niet meer werkt. Dus week later gebeld en telefonisch mijn zorgen kenbaar gemaakt.
Sinds vorige week is de familie ermee bezig en heeft hij meer hulp. Maar vandaag sprak ik een familie lid van mijn cliënt die zei dat ze het heel slecht vond dat er niemand van de huishoudelijke hulp aan de bel heeft getrokken.
Kantoor heeft schijnbaar niets met mijn melding gedaan.
Oh zo herkenbaar.. en andersom gebeurt het ook.
Dit is dus 1 van de redenen dat ik er weg wilde. Op gebied van communicatie kan er veel verbeterd worden zegmaar.
buufie
10-08-2026 om 17:39
dat collega wederom in mijn vakantie, dingen niet doet die we afspreken, want ik heb daar geen last van, of ik vind dat niet nodig. Nee joh, jij niet, maar onze deelnemers wel. Zelf geen cursus willen volgen, maar wel alles beter denken te weten. Nog 1,5 jaar dan gaat ie met pensioen. Kan de vlag dan uit
Bellebelle
10-08-2026 om 18:52
Pooh-Bear schreef op 09-08-2026 om 08:56:
[..]
Gelukkig stopte het geluid na een poosje. Toen ik naar buiten keek, zag ik op dat moment de buurvrouw een slang uit het zwembad halen. dus schijnbaar was het het geluid van een zwembad dat gevuld werd.
Dat erger ik me dan weer aan, dat iemand in tijden van extreme droogte schaars drinkwater in het zwembad laat lopen.
Dolfje
10-08-2026 om 19:32
Wij maakten net een ommetje door de buurt en, ik zie het vaker gebeuren, er was iemand met een brander onkruid van de gevel en tussen de tegels aan het wegbranden. Ik snap dat dus ook echt niet. Overal ligt droog spul.
Pooh-Bear
10-08-2026 om 19:54
Bellebelle schreef op 10-08-2026 om 18:52:
[..]
Dat erger ik me dan weer aan, dat iemand in tijden van extreme droogte schaars drinkwater in het zwembad laat lopen.
Ja, ik denk dat heel veel mensen met dit weer en vakantie voor hun kinderen zwembad in de tuin hebben. Een pomp zou op zich wel beter zijn dan doe je neem ik aan veel langer met het water.
Maheiden
10-08-2026 om 21:37
Aan de studiedag vandaag waarin ik voor de 27e keer met collega's deel wat mij energie heeft gegeven in de vakantie ( niets, maar dat is geen wenselijk antwoord.), wat ik van het nieuwe schooljaar verwacht etc. 🥴 Gelukkig hoefden we deze keer niet met de bal te gooien om de beurt door te geven....
Jujubee
11-08-2026 om 05:37
Dat ik weer ongesteld ga zijn op de warmste dagen deze week. Bleh. Alsof ik me dan nog niet opgezet en ellendig genoeg voel. Ik dacht dat ik het gisteravond al was geworden, maar dat was een vals alarm. Maar het zal niet lang meer duren, gezien mijn acne en mijn verstopte darmen. Wat extra leuk is, is dat ik, als ik ongesteld ben, scheten laat zo hard dat iedereen in de buurt omkijkt. En nee, ik kan ze niet tegenhouden, al doe ik nog zo mijn best.
Extra leuk als je dan aan het werk bent tussen de aantrekkelijke mannen.
En raad eens wie er vandaag en donderdag werken? Oh ja, ik.
Koettie
11-08-2026 om 07:52
Begin mn dag met een crisis, trek net mn werktelefoon uit de lader. Iedereen in rep en roer en heel veeleisend dat er NU wat moet gebeuren en daar ben ik het niet zo mee eens dus wordt een gezellig begin van mijn dag denk ik.
Koettie
11-08-2026 om 07:53
Jujubee schreef op 11-08-2026 om 05:37:
Dat ik weer ongesteld ga zijn op de warmste dagen deze week. Bleh. Alsof ik me dan nog niet opgezet en ellendig genoeg voel. Ik dacht dat ik het gisteravond al was geworden, maar dat was een vals alarm. Maar het zal niet lang meer duren, gezien mijn acne en mijn verstopte darmen. Wat extra leuk is, is dat ik, als ik ongesteld ben, scheten laat zo hard dat iedereen in de buurt omkijkt. En nee, ik kan ze niet tegenhouden, al doe ik nog zo mijn best.
Extra leuk als je dan aan het werk bent tussen de aantrekkelijke mannen.![]()
Oef. Sterkte!!
Thora
11-08-2026 om 09:42
JanaDana schreef op 09-08-2026 om 14:23:
Zoals zo vaak, aan de vulploeg in de supermarkt. Ze stralen op geen enkele manier klantvriendelijkheid uit. Het enige wat ze uitstralen is "Wij moeten hier werken en dus nemen we alle ruimte in die we daarvoor nodig hebben. Als klanten er dan niet door kunnen omdat we het pad hebben geblokkeerd, hebben ze pech. Ondertussen zijn we alleen maar met onszelf en elkaar bezig, lekker ouwehoeren over persoonlijke dingen. Wat doen die lastige mensen hier eigenlijk en waarom lopen ze altijd in de weg?"
En nee, dit is niet alleen maar jeugd. Er zitten een paar volwassen mannen bij, met gewoon dezelfde houding.
Ik vind vooral de nonchalance en desinteresse in de producten heel naar om te zien. Het gaat om eten. Je weet wel, dat wat een mens nodig heeft om te leven en wat niet overal in de wereld vanzelfsprekend is. Als ik zie hoe er met bijvoorbeeld eieren omgegaan wordt. Vreselijk. De dozen worden neergekwakt waardoor veel eieren breken. En dan moet ik dus ook weer aan die arme kippen denken die hun best hebben gedaan en hoe daar dan mee omgegaan wordt.....
Dolfje
11-08-2026 om 09:57
Wakker geworden met koppijn en juist op deze dag kan ik dat niet gebruiken.
JtM
11-08-2026 om 10:15
Dat het zo enorm rustig is op kantoor. Ik zit (gelukkig) alleen, ben net even op en neer naar de winkel gereden voor lunch alvast te halen. Ik kom terug en er zijn welgeteld 0 mailtjes binnen gekomen. Dit word een lange dag.
Rogue
11-08-2026 om 10:56
Jujubee schreef op 11-08-2026 om 05:37:
Extra leuk als je dan aan het werk bent tussen de aantrekkelijke mannen.![]()
zwanger zijn met dit weer is ook geen pretje, wordt er enorm lamlendig en chagrijnig van, heb 2 ventilatoren soms 3 die blazen.
normaal ben ik echt dol op de zomer maar nu haat ik het..
OT; heb weer huisarrest.. wilde eigenlijk naar yoga maar post NL komt precies op de tijd dat de les begint
Thora
11-08-2026 om 14:05
Ik ergerde mij gisteren al aan de rare dingen die aangeboden worden hier in de reclame op het forum. Ze kosten 199,00 en ik ben gaan kijken wat het was omdat ik dat echt niet zo kan achterhalen.
Het blijken apparaatjes te zijn die je kunnen helpen om juist te ademen
Komen ze bij jullie ook voorbij?