Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Nee geen apparaatjes gelukkig. Wel relame van bonprix. En dan vooral van de dingen die ik al besteld heb en al in mijn kast hangen. Ik wil niet nog een jasje dat precies hetzelfde is als het jasje dat ik al heb. 

Nog en ergernis net: flossdraad dat zich gedraagt als splijtzijde. 20 minuten bezig geweest om dat fliebertje tussen mijn kiezen vandaan te krijgen. 😭

Bakblik schreef op 11-08-2026 om 14:11:

Nee geen apparaatjes gelukkig. Wel relame van bonprix. En dan vooral van de dingen die ik al besteld heb en al in mijn kast hangen. Ik wil niet nog een jasje dat precies hetzelfde is als het jasje dat ik al heb.

Nog en ergernis net: flossdraad dat zich gedraagt als splijtzijde. 20 minuten bezig geweest om dat fliebertje tussen mijn kiezen vandaan te krijgen. 😭

Knoopje erin maken, die trekt het zo mee.

ik zit mezelf een beetje in de weg vandaag. Ben moe, chagrijnig. 

Thora schreef op 11-08-2026 om 15:24:

[..]

Knoopje erin maken, die trekt het zo mee.

Ja gedaan maar dan nog voor een na het knoopje weer rafels. Heb inmiddels floss van een ander merk gehaald. 

JtM schreef op 11-08-2026 om 10:15:

Dat het zo enorm rustig is op kantoor. Ik zit (gelukkig) alleen, ben net even op en neer naar de winkel gereden voor lunch alvast te halen. Ik kom terug en er zijn welgeteld 0 mailtjes binnen gekomen. Dit word een lange dag.

O, daar wordt ik juist enorm blij van want dat betekend dat ik dan tijd heb om dingen die wel tot mijn takenpakket horen ook eens uit kan voeren ipv alleen maar brandjes blussen. 

Thora schreef op 11-08-2026 om 14:05:

Ik ergerde mij gisteren al aan de rare dingen die aangeboden worden hier in de reclame op het forum. Ze kosten 199,00 en ik ben gaan kijken wat het was omdat ik dat echt niet zo kan achterhalen.

Het blijken apparaatjes te zijn die je kunnen helpen om juist te ademen

Komen ze bij jullie ook voorbij?

Verschillende reclames vandaag voorbij zien komen. De raarste vond ik één voor doodskisten die je online kon bestellen. Ik las toen wel in het topic over testament opmaken

Tuinfluiter schreef op 11-08-2026 om 18:14:

[..]

Verschillende reclames vandaag voorbij zien komen. De raarste vond ik één voor doodskisten die je online kon bestellen. Ik las toen wel in het topic over testament opmaken

Ja die doodskisten krijg ik ook al een paar dagen te zien.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.