Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

DGHK schreef op 06-03-2026 om 18:34:

Aan NPO+. Ik moet steeds ergens noteren bij welke aflevering en tijd ik ben gebleven, want de optie verder kijken werkt niet.
Bij verder kijken staan de afleveringen van Flikken Maastricht en Ik vertrek van vorige week, die ik al gezien heb.

Maar dat is niet zoals het hoort. Ben je wel ingelogd? Ik heb NPO start en daar gaat het gewoon goed. Of is dat iets anders als NPO+?

Aan sommige reacties hier op het forum. Wat een gekat op een hele legitieme vraag.

Aan een rare dame in de supermarkt. Ik sta in de rij voor de zelfscanunit met in mijn mandje 1 zak broodjes.
Er is nog 1 persoon voor mij. 
Als die persoon naar een kassa loopt zet ik geen grote  stap naar voren. Op het moment dat er weer een kassa vrijkomt schuift er een vrouw mij voorbij, zegt met een hoofdknikje dankjewel tegen mij en gaat haar boodschappen scannen.
Als je voorkruipt zeg je toch geen dankjewel tegen degenen die je passeert zonder te vragen? 

Bakblik schreef op 07-03-2026 om 13:28:

Aan een rare dame in de supermarkt. Ik sta in de rij voor de zelfscanunit met in mijn mandje 1 zak broodjes.
Er is nog 1 persoon voor mij.
Als die persoon naar een kassa loopt zet ik geen grote stap naar voren. Op het moment dat er weer een kassa vrijkomt schuift er een vrouw mij voorbij, zegt met een hoofdknikje dankjewel tegen mij en gaat haar boodschappen scannen.
Als je voorkruipt zeg je toch geen dankjewel tegen degenen die je passeert zonder te vragen?

Hahaha, ik vind het gewoon een beetje grappig 😂. Superbrutaal uiteraard, en het zou bij mij afhangen van wat voor type deze dame is, hoe mijn reactie zou zijn… 

Hoe heb jij gereageerd?

Ik doe al jarenlang boodschappen bij AH, maar nu ging ik eens naar de Lidl. Ik heb zonder de korting van de Lidl Plus app 50 euro minder uitgegeven dan bij AH voor 1 week boodschappen, laat staan als je die extra korting er ook nog bij hebt. Waarom is de AH zo achterlijk veel duurder 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.