Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Auwereel schreef op 11-01-2026 om 20:57:

[..]

Ik heb vandaag een winterkoninkje en een boomkruiper gezien in mijn tuin. Hopelijk waren ze blij met het aanbod vogelvoer in mijn tuin. Normaal doen ze mijn tuin niet aan, maar de kou zal ze daartoe gebracht hebben.

Wat leuk! 😃 Vast wel.

Ik heb mijn loon, eindelijk, ontvangen. 😊

60 liter gedroogde meelwormen en 25 potten vogelpindakaas gekocht.  Ik word blij van de vogels in mijn tuin.

Dorestad schreef op 12-01-2026 om 11:45:

60 liter gedroogde meelwormen en 25 potten vogelpindakaas gekocht. Ik word blij van de vogels in mijn tuin.

Zo! Dat is beter dan niks 

Herfstappeltaart schreef op 12-01-2026 om 13:32:

[..]

Zo! Dat is beter dan niks

2 winters denk ik. Heb nog 25 kg plantaardig spul.  Maar pindakaas gaat razendsnel.  4 potten per dag nu. Ik beleef er gewoon echt veel plezier aan.

Ik bel de Italiaanse camping waar we heen willen deze zomer en het wachtmuziekje is Ode to joy van Beethoven. Je zou toch prompt verhuizen?

Netherfield schreef op 12-01-2026 om 15:24:

Ik bel de Italiaanse camping waar we heen willen deze zomer en het wachtmuziekje is Ode to joy van Beethoven. Je zou toch prompt verhuizen?

Nou het kan erger. 

Bloed zweet en tranen van André Hazes als wachtmuziek vind ik echt tranen trekkend. Ik heb liever Beethoven. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.