Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Hele leuke bestelling van Vinted binnen, erg blij mee want superblij. (Ik ben wel een beetje verslaafd aan Vinted inmiddels... )

Verder is mn to do lijst alweer klaar voor vandaag op mn vrije dag 

MissHolmes schreef op 10-02-2026 om 14:31:

Hele leuke bestelling van Vinted binnen, erg blij mee want superblij. (Ik ben wel een beetje verslaafd aan Vinted inmiddels... )

Verder is mn to do lijst alweer klaar voor vandaag op mn vrije dag

Oh leuk! Ik kan daar ook heel blij van worden op de 1 of andere manier vind ik dat leuker dan bij een webwinkel bestellen  

Sinds december ben ik ook behoorlijk verslaafd haha. Ook wel wat dingen verkocht, dat scheelt weer

Blij voor dochter in de brugklas en trots op haar! Ze haalde voor geschiedenis 2x een 5. Nu heeft ze een keertje wel geleerd en gelijk een 7,6!

HAHA!wait..what schreef op 10-02-2026 om 17:55:

[..]

Oh leuk! Ik kan daar ook heel blij van worden op de 1 of andere manier vind ik dat leuker dan bij een webwinkel bestellen

Sinds december ben ik ook behoorlijk verslaafd haha. Ook wel wat dingen verkocht, dat scheelt weer

Ja ik ook, het is leuker voor je portemonnee maar ook voor het milieu haha. Ik word daar ook blij van.

Ja haha ik heb om dezelfde dingen 2 boeken (waarvan 1 meteen verkocbt was) en nog wat kleding erop gegooid...

CooperativeBee50

CooperativeBee50

10-02-2026 om 21:36

Blij is een groot woord maar het was fijn om weer vrijwilligerswerk bij Jarige Job te doen. Een stichting dat zorgt voor cadeauboxen voor kinderen uit arme gezinnen die geen verjaardag kunnen betalen. Hartverwarmend dat zoveel mensen cadeaus doneren en het is gezellig doorwerken samen met de sympathieke vaste vrijwilligers.
Ook een dubbel gevoel omdat de vraag naar cadeauboxen erg toeneemt door meer armoede.

Als ik ooit met pensioen kan/mag, zou ik een aantal dagen per week vrijwilligerswerk willen doen. 

Helpdesk schreef op 10-02-2026 om 21:36:

Blij is een groot woord maar het was fijn om weer vrijwilligerswerk bij Jarige Job te doen. Een stichting dat zorgt voor cadeauboxen voor kinderen uit arme gezinnen die geen verjaardag kunnen betalen. Hartverwarmend dat zoveel mensen cadeaus doneren en het is gezellig doorwerken samen met de sympathieke vaste vrijwilligers.
Ook een dubbel gevoel omdat de vraag naar cadeauboxen erg toeneemt door meer armoede.

Als ik ooit met pensioen kan/mag, zou ik een aantal dagen per week vrijwilligerswerk willen doen.

Ik hoor er weleens een reclame van. Wat ontzettend goed dat je dit doet!!

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt wat betreft een nieuw bed!!!  En dus vanmiddag mijzelf op een nieuw bed getrakteerd; vakantiecadeautje want ik heb komende week lekker een weekje vrij!

Ik ben blij dat de tandarts mijn afgebroken (heel oude) vulling nog netjes kon repareren vanmiddag. Ik zag de bui voor een kroon alweer hangen....

MissHolmes schreef op 12-02-2026 om 14:27:

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt wat betreft een nieuw bed!!! En dus vanmiddag mijzelf op een nieuw bed getrakteerd; vakantiecadeautje want ik heb komende week lekker een weekje vrij!

Haha ik ook, heb 3 jaar geleden een totaal verkeerd advies gehad bij een beddenzaak. Vond het steeds jammer van het geld, wat ik had uitgegeven, maar lekker slapen is belangrijker. Om die reden me de afgelopen dagen verdiept in, matrassen en het juiste bed.  Waardoor ik besloot een nieuw bed aan te schaffen.    Alleen de levertijd is 4 tot 6 weken, krijg jij 'm zo snel geleverd?

Herfstappeltaart schreef op 12-02-2026 om 14:46:

Ik ben blij dat de tandarts mijn afgebroken (heel oude) vulling nog netjes kon repareren vanmiddag. Ik zag de bui voor een kroon alweer hangen....

Gelukkig viel het mee, ik had bij het vorige bezoek aan de tandarts ook zo'n meevaller... dus ik ging net als jij nu, opgelucht naar huis

Yumi schreef op 12-02-2026 om 15:11:

[..]

Haha ik ook, heb 3 jaar geleden een totaal verkeerd advies gehad bij een beddenzaak. Vond het steeds jammer van het geld, wat ik had uitgegeven, maar lekker slapen is belangrijker. Om die reden me de afgelopen dagen verdiept in, matrassen en het juiste bed. Waardoor ik besloot een nieuw bed aan te schaffen. Alleen de levertijd is 4 tot 6 weken, krijg jij 'm zo snel geleverd?

Volgende week al, had ik ook niet gedacht. Ik wilde het online doen maar verschillende mensen zeiden dat ik beter naar de winkel ging.

MissHolmes schreef op 12-02-2026 om 18:10:

[..]

Volgende week al, had ik ook niet gedacht. Ik wilde het online doen maar verschillende mensen zeiden dat ik beter naar de winkel ging.

Zo dat is lekker snel.

Ik wou eerst ook online bestellen, maar twijfelde tussen de 2 kleuren waardoor ik naar de winkel ben gegaan. Kon er in de winkel ook nog een leuk bedrag afkrijgen 

Yumi schreef op 12-02-2026 om 18:29:

[..]

Zo dat is lekker snel.

Ik wou eerst ook online bestellen, maar twijfelde tussen de 2 kleuren waardoor ik naar de winkel ben gegaan. Kon er in de winkel ook nog een leuk bedrag afkrijgen

En je wordt ook veel meer geadviseerd. Anyway ik zat al weken in mn hoofd met een nieuw bed en het geeft rust dat ik de knoop doorgehakt heb.

Ik heb voor dochter een heel gewild shirt van haar favoriete muziekgroep kunnen bestellen!! Is een shirt waarop je patches kan wisselen dmv klittenband en is altijd uitverkocht. De patches vaak ook, maar die waren afgelopen week ineens een paar te krijgen en die had ze al besteld. Maar dat shirt is echt al maanden niet te koop. Nu keek ik even random bij hun merch en dan klik ik altijd even de maten aan die dochter wil. Dus ik kijk bij het zwarte shirt in maat xs en die kan ik in mijn mandje gooien 🥳 meteen afgerekend natuurlijk en als ik nu kijk is hij weer uitverkocht 🤣 echt zo blij mee!!!!

Dat m’n lamp in de gang het weer doet, zo blij mee!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.