Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Bakblik
18-02-2026 om 16:24
Na "2 weken zoeken" toch de laatste steeekmarkeerder gevonden die ik had laten vallen en niet allemaal terugvond.
Als ik sokken brei heb ik vaste kleuren bij de meerderingen bij teen en hiel. Ik had nu 1 rode tekort (was al eerder een rode kwijtgeraakt) Had nu een sok op de pennen met een gele markeerder en heb heel veel steekjes teruggestoken, omdat ik was vergeten dat geel nu de kleur was om te meerderen.
Heb gelijk geel vervangen door rood.
Yumi
18-02-2026 om 22:58
Bakblik schreef op 18-02-2026 om 16:24:
Na "2 weken zoeken" toch de laatste steeekmarkeerder gevonden die ik had laten vallen en niet allemaal terugvond.
Als ik sokken brei heb ik vaste kleuren bij de meerderingen bij teen en hiel. Ik had nu 1 rode tekort (was al eerder een rode kwijtgeraakt) Had nu een sok op de pennen met een gele markeerder en heb heel veel steekjes teruggestoken, omdat ik was vergeten dat geel nu de kleur was om te meerderen.
Heb gelijk geel vervangen door rood.
Het gaat over sokken en breien en verder heb ik geen idee waar je het over hebt. Waarschijnlijk ben ik niet de enige, want wie kan/doet dat nog?