Huiskamer
Auwereel
12-09-2022 om 11:38
Waar werd je vandaag verdrietig van?
Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.
ToetieToover
21-02-2026 om 08:42
anomarie schreef op 20-02-2026 om 10:26:
ik voel met je mee Dolfje. Zo te lezen zitten we in een vergelijkbare situatie. Het verdriet zelf is al groot maar realiseren dat het systeem waarin je zit eigenlijk ook ziek is, doet misschien wel extra pijn.
Wat mooi gezegd
Dit denk ik ook, dat je definitief afscheid neemt van iets dat nooit is geweest zoals het had moeten zijn. Je hebt dubbel verdriet. Sterkte Dolfje
Citroengraag
21-02-2026 om 17:00
Dat ik het uit moest maken met mijn secondlove (D), omdat hij te onduidelijk blijft over zijn andere partners en ik daar niet mee kan leven. Ik geloof wel in het poly-leven, maar als die ander twee Don't ask relaties blijkt te hebben, ga ik daar aan onderdoor. Ik wil gewoon leuk contact met mijn concurrentie. En als die daar geen behoefte aan hebben wil ik wel dat ze van mijn bestaan afweten. Voor jullie misschien klein leed, maar ik ben al twee dagen aan het huilen, omdat ik hem serieus leuk vind.
rooiekater
22-02-2026 om 06:04
Het is vandaag al weer 2 jaar geleden dat mijn moeder overleed. Normaal komen we als familie op zn dag bij elkaar maar de griep heeft toegeslagen in de familie
BlairW
22-02-2026 om 08:06
rooiekater schreef op 22-02-2026 om 06:04:
Het is vandaag al weer 2 jaar geleden dat mijn moeder overleed. Normaal komen we als familie op zn dag bij elkaar maar de griep heeft toegeslagen in de familie
![]()
sterkte…klote dat nu net ook die griep er is, juist op een moment dat je elkaar wil zien voor steun. Dikke knuffel!
Broodjebrie
22-02-2026 om 08:49
rooiekater schreef op 22-02-2026 om 06:04:
![]()
Jeetje 2 jaar alweer
Ik herinner me je topic nog..
Jojo63
22-02-2026 om 09:39
lientje en Dolfje sterkte
Ik lees veel verdriet van overlijden wat eigenlijk nog maar kort is tot huilen van oprecht iemand leuk te vinden jullie allemaal ook sterkte
En allemaal een knuffel