Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Schemerlampje
06-08-2026 om 01:24
Bloemenzee schreef op 06-08-2026 om 00:56:
Iedereen slaapt hier. Nu ik nog…
Welterusten, ik hoop dat je zo in slaap valt.
lientje69
06-08-2026 om 07:10
Was hier ook een slechte nacht. En toen de wekker ging kon ik nauwelijks wakker worden. Nu zo kijken of ik op de bank nog een uurtje slaap kan pakken.
Yumi
06-08-2026 om 08:55
Kon weer niet slapen door de hitte, pas tegen tweeën in slaap gevallen.
Iets na 6 uur wakker geworden van de bouwvakkers die al weken bezig zijn met het afgebrande appartement. In huis is het "afgekoeld" tot 26 graden, wordt ik ook niet vrolijker door... over 'n uurtje de zon op alle ramen en binnen no time is het weer loeiheet.
🥱
Dolfje
06-08-2026 om 09:07
lientje69 schreef op 06-08-2026 om 07:10:
Was hier ook een slechte nacht. En toen de wekker ging kon ik nauwelijks wakker worden. Nu zo kijken of ik op de bank nog een uurtje slaap kan pakken.
Waarom zet jij een wekker? En kan je niet alsnog blijven liggen?
Hier ook weer slechte nachten, overlijden in familie en ik heb in de nacht altijd pijn bij het liggen. En dan ga ik malen en heb ik in mijn hoofd al 10 x de komende uitvaart afgespeeld..
lientje69
06-08-2026 om 18:23
Dolfje schreef op 06-08-2026 om 09:07:
[..]
Waarom zet jij een wekker? En kan je niet alsnog blijven liggen?
Hier ook weer slechte nachten, overlijden in familie en ik heb in de nacht altijd pijn bij het liggen. En dan ga ik malen en heb ik in mijn hoofd al 10 x de komende uitvaart afgespeeld..
Man moet werken
En als de wekker gaat ben ik wakker.
Dolfje
06-08-2026 om 21:55
lientje69 schreef op 06-08-2026 om 18:23:
[..]
Man moet werken
En als de wekker gaat ben ik wakker.
Kan hij niet iets op horloge of met iets heel zachts op de telefoon? Dat heeft man en daar hoor en merk ik ( als ik niet al wakker ben) echt niks van. Jij hebt je rust nodig.
Auwereel
07-08-2026 om 07:57
Gisterenavond te laat naar bed gegaan, ik geef het toe. Maar het inslaapvallen-proces werd niet geholpen door de politiehelikopter die aan kwam vliegen toen ik het licht uitknipte om 00:40 en daarna 20 minuten rondjes draaide boven onze wijk. 
Yumi
07-08-2026 om 10:50
Dolfje schreef op 06-08-2026 om 21:55:
[..]
Kan hij niet iets op horloge of met iets heel zachts op de telefoon? Dat heeft man en daar hoor en merk ik ( als ik niet al wakker ben) echt niks van. Jij hebt je rust nodig.
Dit
Er zijn wekkers die je vastmaakt aan het hoofdkussen en je wakker trilt.
lientje69
07-08-2026 om 16:27
Dolfje schreef op 06-08-2026 om 21:55:
[..]
Ik slaap helaas ontzettend licht. Zelfs met oordoppen in.🙄
Kaassoufflee
09-08-2026 om 04:59
Eerste nacht op vakantieadres. We hadden een andere accommodatie geboekt, dat staat ook op de factuur. Dus dat wil ik nog wel bespreken, bij aankomst waren we beiden overrompeld en gingen we aan onszelf twijfelen. Maar uitgezocht en dus toch maar wel aangeven, en dan moeten we ook nog een bedrag terugkrijgen voor een service die we voor de betreffende accomodatie betaald hebben maar nu dus niet kunnen gebruiken omdat we in een ander huisje zitten. Dit is nou net niet waarover ik op vakantie wil wakker liggen. Ik sliep overigens prima vannacht, totdat mijn man mij attendeerde op mijn gesnurk 🫣 Nu slaapt hij wel en ik al een uur niet meer…
watertoren
09-08-2026 om 18:17
Ik had een tijd terug ook last van de hitte met het slapen. Sinds dat ik een lauwe douche neem voordat ik naar bed ga en met de ventilator op me gericht gaat het prima en slaap heel lekker. Die enkele keer dat ik toch tussendoor weer wakker word neem ik weer een lauwe douche. Vroeger deed ik dat met koud water maar een lauwe douche werkt echt beter.
Mijn zoon heeft nu airco op zijn slaapkamer in zijn huis. Hij is er heel blij mee dus dat wilde ik ook maar ik was te laat want ze waren uitverkocht. Volgend jaar heb ik dus zeker te weten airco op mijn slaapkamer want ik denk dat de hele hete zomers aan blijven houden.
vrouw92
10-08-2026 om 00:58
Net als paar weken geleden ineens koorts. Om 19:00 nog niets aan de hand, vanaf 22:00 koorts. Warm, hoofdpijn, rillerig, maar klaarwakker! Para/ibu helpt goed tegen de koorts gelukkig.morgen laatste vrije dag, dus dat scheelt.