Huiskamer
Poezel_en_Wip
16-08-2021 om 02:57
Wakker, wie ook?
De zoveelste nacht en ik ben er een beetje klaar mee. En die mug die wel bijt, maar zich vervolgens heel goed kan verstoppen zou ik heel graag een kopje kleiner maken.
Nog meer mensen wakker?
Kaassoufflee
16-08-2026 om 13:00
Ik miste vannacht mijn Wapiti nachtrust forte…ik heb een uur tussendoor wakker gelegen.
Ik was deze week bij de overgangsverpleegkundige en benoemde daar dat ik dat gebruik om beter te slapen, maar toen ze hoorde dat er ook hop in zit, mocht ik dat niet meer nemen i.v.m. de soort kanker die ik heb gehad…
Gelukkig is er wel iets tegen de opvliegers en het nachtzweten te doen, hopelijk helpt dat (na een laboratoriumuitslag mag ik daarmee volgende week beginnen) En die medicatie zou ook helpen bij de stemming, niet altijd maar wel bij veel vrouwen. Nou ja, als ik weer fatsoenlijk slaap dan scheelt dat ook in mijn stemming overdag. Nu overdag best heel vlak en somber-achtig en ‘s nachts vaak angstig en emotioneel.
lientje69
16-08-2026 om 13:11
Dat is het waardeloze inderdaad. Zó veel medicijnen die een wisselwerking met zelfzorgmiddelen hebben. Loop ik ook tegenaan.
kerst
20-08-2026 om 00:25
Vanavond nog weg geweest. Was om tien uur thuis. En daarna enorme trek.
Zoo irritant, heb maar twee broodjes genomen.
Waarom kan ik niet gewoon slapen met een lege maag.
Nu loop ik weer meer kans op reflux..
Xandora
20-08-2026 om 01:47
👋 ja hier (weer) wakker geworden van hoestende buurman en zijn lichtsensor op standje zonnebank. Hij staat te roken in zn tuin. Daar geen last van gelukkig. En liggen malen over werk. Een hulp vraag gesteld ivm opleiding. Na gesprek nog meer vragen dan antwoorden. Maar ze moest alweer gauw door naar volgende afspraak. En die collega reageert bijna niet op mail. Morgen maar eens appen proberen
Nu.proberen in slaap te vallen op het geluid van de regen.
lientje69
20-08-2026 om 06:43
Ik kon weer slecht in slaap komen. Erg onrustig been en arm en overprikkeld vermoed ik omdat ik voor het eerst in hele lange tijd weer uit eten ben geweest. Maar dat had ik er wel voor over.