Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Kun je daar niet beter een ergotherapeut voor raadplegen? En is het ook niet beter om dat juist wél hardop tegen je fysiotherapeut moet zeggen? Anders weet hij het niet. 

Tijgeroog schreef op 02-04-2026 om 14:09:

Kun je daar niet beter een ergotherapeut voor raadplegen? En is het ook niet beter om dat juist wél hardop tegen je fysiotherapeut moet zeggen? Anders weet hij het niet.

Heb ik ook wel (gedeeltelijk) gedaan. Ik baalde een beetje van het gemak waarmee hij sprak over het dan maar opgeven van de hobby. En het is niet dat ik iedere dag uren bezig ben met de hobby en altijd evenveel last heb van mijn hand. 

(Aard)appelen schillen kan ik uitbesteden aan huisgenoten, ik kan die keukenmachine inzetten er zijn best oplossingen te bedenken en het hoeft niet allemaal op 1 dag, ben ik het zeker mee eens. Zeggen dat de hobby te belastend is mag best maar meteen beginnen over stoppen is wel heel kort door de bocht. 

Heb best wat zinnige tips gekregen en naar de ergo is de volgende optie maar ik ga nu eerst die tips proberen. Ik was een beetje pissed. Sorry.

Zoals Tijgeroog aangeeft, daar heb je een ergotherapeut voor nodig geen fysio.

Ik wou ook ergo zeggen. Maar dat leek me zo'n inkopper, ik denk dat weet je vast al. Er zijn zoveel handige hulpmiddelen en tips, als je er nooit meer te maken hebben gehad weet je dat niet. Ik keek in de revalidatie af en toe mijn ogen uit..

waarom gaat de tijd zo takke langzaam

Rogue schreef op 03-04-2026 om 10:14:

waarom gaat de tijd zo takke langzaam

Snel! De tijd gaat snel. Vandaag dan, en voor mij, dat wel. 

Rekenenisleuktaalook schreef op 03-04-2026 om 11:53:

[..]

Snel! De tijd gaat snel. Vandaag dan, en voor mij, dat wel.

voor mij niet 🥲 hoop dat het straks na de lunch wel sneller gaat

Dat jij niet naar de fysio gaat wil niet zeggen dat het voor mij niet gaat helpen.

Vreselijk, wat heb jij een bord voor je kop zeg. Of eigenlijk een hele muur.  Ik moet echt op mijn handen blijven zitten. 

ik ben suzan en freek moe. Lijkt wel of er steeds meer nieuwsberichten over ze zijn.

Broodjebrie schreef op 05-04-2026 om 19:28:

ik ben suzan en freek moe. Lijkt wel of er steeds meer nieuwsberichten over ze zijn.

En dat je vooral niks negatiefs mag zeggen omdat Freek ongeneeslijk ziek is. Wat natuurlijk verschrikkelijk is. Maar ik blijf hun muziek erg gezapig vinden en begrijp niet dat het zo opgehemeld wordt.

Grindelwald schreef op 05-04-2026 om 21:24:

[..]

En dat je vooral niks negatiefs mag zeggen omdat Freek ongeneeslijk ziek is. Wat natuurlijk verschrikkelijk is. Maar ik blijf hun muziek erg gezapig vinden en begrijp niet dat het zo opgehemeld wordt.

Precies.

Toen het nieuws naar buiten kwam schrok ik er wel van, misschien omdat hij mijn leeftijd is. Maar ik heb het idee dat echt elk klein ding sindsdien in het nieuws komt. Ik hoop echt dat freek nog een tijdje leeft maar asjeblieft niet meer zoveel nieuwsberichten over die 2 zeg..

Broodjebrie schreef op 05-04-2026 om 21:28:

[..]

Precies.

Toen het nieuws naar buiten kwam schrok ik er wel van, misschien omdat hij mijn leeftijd is. Maar ik heb het idee dat echt elk klein ding sindsdien in het nieuws komt. Ik hoop echt dat freek nog een tijdje leeft maar asjeblieft niet meer zoveel nieuwsberichten over die 2 zeg..

Het helpt ook niet dat ze op zo veel festivals staan. En dat naast the Voice.

Grindelwald schreef op 05-04-2026 om 21:40:

[..]

Het helpt ook niet dat ze op zo veel festivals staan. En dat naast the Voice.

Ze waren altijd al populair (wat ik niet snap want totaal niet mijn smaak qua muziek) maar sinds vorig jaar is hun populariteit alleen maar toegenomen helaas.. sorry maar ik heb echt niks met ze.

Ik snap dat het met intensieve mantelzorg voor oudere ouders moeilijk is om alle ballen in de lucht te houden EN iedereen tevreden te houden, echt ik heb zelf ook ouder wordende ouders. 
Volgende keer heb ik liever dat je afbelt om de afspraak te verzetten. Nu prop je alles achter elkaar en kom ik er bekaaid af. Zit ik klaar met wat lekkers voor bij de koffie mij te verheugen op een gezellige ochtend. 
We kletsen wat en binnen 20 minuten heb je je koffie en amandelbroodje op en ga je door naar je moeder die zit te wachten.
Heb me nu maar omgekleed en ga de ramen lappen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.