Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Hoe haal je het in je hoofd??? Ben je niet goed wijs of zo? Ik ben in staat je compleet van de wereld te slaan nu.. van het padje ben je sowieso al.

Geef dat arme beest toch gewoon een spuitje. Hij ligt al een maand te lijden. Maar nee, laten we hem naar de Noordzee slepen, dan kan hij ineens wel weer zwemmen. Verlos hem uit zijn lijden. Hij is ziek, hij gaat het niet halen en hij verhongert nu. Dat is de natuur. Maar nee, een paar miljonairs moeten voor God spelen. 

Jujubee schreef op 29-04-2026 om 08:55:

Geef dat arme beest toch gewoon een spuitje. Hij ligt al een maand te lijden. Maar nee, laten we hem naar de Noordzee slepen, dan kan hij ineens wel weer zwemmen. Verlos hem uit zijn lijden. Hij is ziek, hij gaat het niet halen en hij verhongert nu. Dat is de natuur. Maar nee, een paar miljonairs moeten voor God spelen.

Dan slepen ze hem naar de Noordzee en dan moet hij zelf zien weer in de Atlantische oceaan te komen, want dat is zo'n normale habitat. Dat lukt toch nooit? Dan is er veel geld uitgegeven en sterft dat best alsnog. 

Spuitje lijkt mij inderdaad beter. 

Bakblik schreef op 29-04-2026 om 09:21:

[..]

Dan slepen ze geen naar de Noordzee en dan moet hij zelf zien weer in de Atlantische oceaan te komen, want dat is zo'n normale habitat. Dat lukt toch nooit? Dan is er veel geld uitgegeven en sterft dat best alsnog.

Spuitje lijkt mij inderdaad beter.

Precies. Niet te doen voor een ziek beest. Een spuitje is humaner. Zouden die miljonairs zich ook zo druk maken om een stervende gnoe op de Serengeti? Of een Cheeta met een gebroken poot die dus zal verhongeren en doodgaan. De natuur is keihard en doodgaan hoort erbij. Ook bij jonge bultruggen, hoe mooi ze ook mogen zijn. Ik vind dat gesjouw met dat arme beest echt enorm wreed. 

wat gaan jullie toch slecht met het milieu om.. jullie gooien maar 2 of 3 kledingstukken in de wasmachine, zo zonde! 

waarom zoveel tv programma's over oorlog op tv? Ik heb geen zin om die ellende te zien.

kerst schreef op 29-04-2026 om 20:37:

waarom zoveel tv programma's over oorlog op tv? Ik heb geen zin om die ellende te zien.

Het is de tijd van het jaar, volgende week 

Bevrijdingsdag 5 mei.

het is mooi weer, lekker buiten. Als ik niet in die stanklucht van de sigaretten van de buren. Stop gek met roken en als je dan wil roken hoeft dat toch niet de hele dag door...

kerst schreef op 29-04-2026 om 20:37:

Opdat we nooit zullen vergeten. Het is nu actueler dan ooit met alles wat nu speelt. Vind ik

Rekenenisleuktaalook schreef op 29-04-2026 om 23:20:

[..]

Opdat we nog zullen vergeten. Het is nu actueler dan ooit met alles wat nu speelt. Vind ik

Helemaal mee eens. 

Broodjebrie schreef op 30-04-2026 om 07:23:

[..]

Helemaal mee eens.

Nog moet nooit zijn. Wat stom en nu kan ik het niet meer aanpassen

Rekenenisleuktaalook schreef op 30-04-2026 om 07:29:

[..]

Ik snapte je zin hoor, vermoedde al dat het een foutje was. Stom dat je dat niet meer aan kunt passen he? 

Lol, echt joh? Je hebt dagen uit zitten kijken naar vandaag en nu heb je separation anxiety? Raar mens. 
En ja, ik heb het over mezelf. Deelhond gaat vandaag terug naar zijn baasje en terwijl ik ernaar uitgekeken heb, zit ik nu ineens te slikken als een kleutertje. Ik snap soms niks van mezelf. Maar ik ga hem toch ook wel missen, na bijna zeven weken. Het wandelen dan weer niet, maar hem wel. Vanavond ligt er niemand op mijn bed behalve ik. Zal wel even raar zijn. Ook lekker hoor, dat ik straks na mijn lange dag niet meer naar buiten hoef, dat zeker, maar toch ook raar. 

Rekenenisleuktaalook schreef op 30-04-2026 om 07:29:

[..]

klik op de uitroepteken bij je bericht , dan kan de mod het aanpassen 

Gelukkig  dat zit erop. Wou alleen dat ik me nu niet zo vreselijk  voelde.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.