Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

Fijn Ciska, dat jullie dit zien zitten.
Versterking mee en jullie hond die heerlijk in de sneeuw kan dollen.
Ik hoop dat dochter veel gebruik gaat maken van de slee en sowieso het buiten zijn.
Jullie staan er dan ook niet alleen voor, ook wel prettig.
Jammer dat je zo.n last hebt van je schouder,  erg pijnlijk weet ik uit ervaring.

Ik vind het ook fijn dat je ons weer bijpraat hier.
Jullie zijn kanjers,  alle drie!!
Liefs van mij. ♥️

Heel goed om het te doen en dan maar te kijken hoe het gaat. Het blijft altijd een gok, dus dan kun je het net zo goed wel als niet doen. En dan snap ik heel goed dat je ervoor kiest om het gewoon wel te doen. 

Hoi Ciska, hoe is het met jullie?

Ciska, ik wil jou en je familie ondanks alle sores en strubbelingen hele fijne dagen wensen. En ik spreek de hoop uit dat 2026 misschien een jaar mag zijn waarin dochter verlichting voelt. Idealiter met een leven wat op z'n minst draaglijk, maar het liefst ook een beetje leuk is, maar als dat niet zo mag zijn, dan verlichting doordat ze zich geholpen voelt. Met wat voor proces dan ook.

Je zit regelmatig in mijn gedachten, weet dat je niet alleen bent.

cisca, bij 1 vandaag kwam een onderwerp voorbij met situatie waarin jullie ook verkeren. Misschien interressant om te kijken als dochter er niet bij is. 

Hele fijne vakantie gewenst

Ciska78

Ciska78

23-12-2025 om 08:07 Topicstarter

Hoi allemaal
Niet zo heel veel nieuws te melden hier. Het blijft zwaar intensief. Dochter is deze week vrij en er is geen begeleiding, wat het nog intensiever maakt.
Je merkt dat ze het gewoon heel moeilijk vind om zichzelf te vermaken en dus heel erg aan ons hangt. Dat is wat het vooral erg zwaar maakt. Ze heeft de laatste tijd ook weer vaker paniekaanvallen.
We hopen dat ze kan genieten van de komende dagen, kerst is wel haar ding.

ik zal eens zoeken naar 1 vandaag, volgens mij heeft die wel vaker items die herkenbaar zijn.

Desideria schreef op 22-12-2025 om 15:01:

Ciska, ik wil jou en je familie ondanks alle sores en strubbelingen hele fijne dagen wensen. En ik spreek de hoop uit dat 2026 misschien een jaar mag zijn waarin dochter verlichting voelt. Idealiter met een leven wat op z'n minst draaglijk, maar het liefst ook een beetje leuk is, maar als dat niet zo mag zijn, dan verlichting doordat ze zich geholpen voelt. Met wat voor proces dan ook.

Je zit regelmatig in mijn gedachten, weet dat je niet alleen bent.

Mooi gezegd Desideria! Ik sluit me hierbij aan..

Het ‘aan jullie hangen’ maakt het begrijpelijkerwijs heel erg zwaar voor jullie. De hele dag vullen met én voor haar kost jullie bakken met energie. Kun je nog een keer een kerstfilm opzetten? Dan hoef je even niks. Of elkaar afwisselen, bv met een wandeling met de hond? Wat wij vaak doen is dat ze meegaat met één van ons naar de supermarkt, bouwmarkt, Ikea, tuincentrum, bieb, tanken, oma en opa etc. Dan heeft de ander heel even iets lucht. 

♥️

♥️

Lieve Ciska, ik hoop dat de kerstdagen heel even wat lucht en licht brengen. Ik denk aan jullie♥️🎄

ik hoop dat de kerstdagen zo kalm als mogelijk zijn verlopen voor jullie!

♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.