Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan een gezonde leefstijl en gewicht in 2026

Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.

Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!

Vervolg van 2024 en 205 waar we stappen hebben gezet en nu door gaan lopen.

Ninoea schreef op 09-07-2026 om 11:32:

[..]

Dit is inderdaad de juiste conclusie, goed dat je dat ziet! Is het ook gelukt? Want weten en doen zijn wel verschillende dingen merk ik met enige regelmaat.

nou nee, het ging helemaal van de rails: avondeten: 250g paprika chips, tussendoor: 2 grote granola koeken. lunch waren 3 rijstwafels met kruidenkaas light, en ik heb ook nog een ah kwarkreep genomen (gatver, die laatste zijn echt gewoon goor)

Maar vandaag in elk geval back to track. Ik heb de grote koeken die collega meegenomen heeft al afgeslagen, we hebben vanmiddag nog een event waar ik food trucks verwacht, vorige keer hadden ze eten voor 200 personen, we zijn met 350...... er hadden zich 300 personen aangemeld. Dus dat laten staan zal ook geen probleem zijn, ik weet niet eens of ik het wel ga redden qua overprikkeling om daar heen te gaan, want die overprikkeling is nog niet weg. 

Best vervelend om zo lang nodig te hebben om te herstellen.

Ninoea

Ninoea

09-07-2026 om 12:01 Topicstarter

Ik deed vanochtend een bricktraining. Eerst 15 km fietsen en daarna 2,3 km hardlopen. Ging lekker!!

Goed rusten lijkt mij belangrijk, Ysenda! Geef jezelf alvast een schouderklopje dat je ziet wat er misgaat. En wees mild voor jezelf. Het helpt mij zeker niet om ook nog eens boos te worden op mezelf over mijn eetgedrag. Waarover ik kom biechten 
Ik had namelijk toevallig gisteren een slechte, stressvolle dag en miste een maaltijd, waardoor ik te weinig at. Te weinig gedronken ook. Interessant detail: ik kookte later op de dag wel voor meerdere maaltijden tegelijk zelfs…vandaag nog maar eens doen. Eten dat klaarstaat, helpt. Ik heb het vanmorgen  ‘gefikst’ met een goed ontbijt:hele pot yoghurt en een granolabar. Lekker snel ook, alleen verpakkingen openmaken. Vervolgens heb ik vrij genomen en de koelkast gevuld met gezond ‘gemaksvoedsel’. En ik ga zometeen siësta houden. Manlief kookt nu eitjes voor ons.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.