Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2026

Winter-Vol-Liefde-2026.jpg

Wie kijkt er mee? 
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?

Een kind van 14 dat nog 3 a 4 jaar op VO zit en tot die tijd wil zij latten. Begrijpelijk. Kind op de eerste plaats.

Wel zegt ze dat ze dan heel vaak met kind en hond naar hem toe komt. Ik vraag me wel af hoe lang een kind van die leeftijd vrijwillig elke vakantie/ zo veel mogelijk weekenden etc. die kant opgaat met moeders. Het is een leeftijd waarop eigen sociale contacten steeds belangrijker worden.

Ik vind Klaas een lege doos. Of misschien heeft hij wel inhoud, maar zien wij dat niet. Hij moet tot leven worden gewekt, zo lijkt het. Met adrenaline van een sport bijvoorbeeld. Hij knutselt ook graag aan een interieur enzo. Hij doet dingen. Dat is leuk. Maar ermee praten? Neuh. 

MRI

MRI

14-02-2026 om 12:44

ToetieToover schreef op 14-02-2026 om 12:21:

Ik vind Klaas een lege doos. Of misschien heeft hij wel inhoud, maar zien wij dat niet. Hij moet tot leven worden gewekt, zo lijkt het. Met adrenaline van een sport bijvoorbeeld. Hij knutselt ook graag aan een interieur enzo. Hij doet dingen. Dat is leuk. Maar ermee praten? Neuh.

Haha dat is wel een goede omschrijving. Hij doet leuke dingen voor zichzelf met zijn motoren, sport, camper etc En het zal ook pittig geweest zijn om die meiden in zijn eentje op te voeden. Maar hij laat uit zichzelf niet veel zien aan relatievaardigheden. Flirten is dubbelzinnige opmerkingen maken en samen sporten. Ik weet het niet, ik vind er iets lafs in zitten hoe hij met de dames omgaat. Maar ja je weet niet wat er niet getoond wordt natuurlijk. 

ik denk nog steeds dat Klaas helemaal niet klaar is voor een relatie maar dat hij gewoon bang is om alleen over te blijven naarmate zijn kinderen groter worden en steeds meer een eigen leven leiden. 
Ik vind hem onsympathiek richting vrouwen. Hij geeft onduidelijke gemengde boodschappen..

Ik snap eigenlijk überhaupt niet waarom hij nú een vrouw zou moeten willen zoeken. Wacht gewoon een paar jaar tot de kinderen zijn uitgevlogen. Veel makkelijker en logischer.

Knutselkei

Knutselkei

14-02-2026 om 15:20 Topicstarter

Ik was bij haar ook wel verbaasd dat ze hier aan mee deed.  Ik weet niet waarom, mooie dame,goede baan en ik denk goed in de markt liggend. Waarom dan dit? 

Yumi schreef op 12-02-2026 om 22:37:

[..]

Hetzelfde

Ze is inmiddels vertrokken en ik vraag me af wat je nu gezien hebt, waardoor ik mijn mening over Iris zou moeten veranderen? Ik noemde haar een mooie vrouw met een vriendelijke uitstraling, dat vind ik nog steeds.

Mooi dat ze vertrok, omdat ze zag dat Hans andere vrouwen geen kans gaf.

Ik vind haar echt stiller killer worden. Totaal niet warm, afstandelijk vriendelijk maar bijna niet menselijk.  Misschien uit zelfbescherming? 

AA1WlgvO.img?w=768&h=550&m=6&x=477&y=68&s=140&d=152

Zo kan het gaan.... 

Daniël Zuiddam en Danique Ploeger verwachten een baby

Euphoria schreef op 14-02-2026 om 12:19:

Een kind van 14 dat nog 3 a 4 jaar op VO zit en tot die tijd wil zij latten. Begrijpelijk. Kind op de eerste plaats.

Wel zegt ze dat ze dan heel vaak met kind en hond naar hem toe komt. Ik vraag me wel af hoe lang een kind van die leeftijd vrijwillig elke vakantie/ zo veel mogelijk weekenden etc. die kant opgaat met moeders. Het is een leeftijd waarop eigen sociale contacten steeds belangrijker worden.

Natuurlijk. Maar hij mag dit niet willen, zo lang latten. 

Vrijevlinder schreef op 14-02-2026 om 17:22:

[..]

Dat is toch precies wat ik ook al schreef.

Vrijevlinder schreef op 14-02-2026 om 17:22:

[..]

Inderdaad, ik hoop dat hij zich niet alsnog bedenkt.... ik vind hem zo irritant laat Barbara maar een leuke man zoeken.

Maar misschien komt dit mede door mijn irritatie, aan al die mannen die zo snel mogelijk willen samenwonen. Alhoewel ik Klaas bij de eerste aflevering al niet mocht.

krulliebollie schreef op 14-02-2026 om 15:26:

[..]

Ik vind haar echt stiller killer worden. Totaal niet warm, afstandelijk vriendelijk maar bijna niet menselijk. Misschien uit zelfbescherming?

Ze vond Hans te hard gaan, waardoor ze op de rem trapte en erover na ging denken... ze kwam tot de conclusie dat ze geen toekomst met hem zag en vertrok. Zelfbescherming misschien, maar zoals ze zelf zei, om de andere vrouwen een kans te geven. 

Yumi schreef op 15-02-2026 om 10:28:

[..]

Ze vond Hans te hard gaan, waardoor ze op de rem trapte en erover na ging denken... ze kwam tot de conclusie dat ze geen toekomst met hem zag en vertrok. Zelfbescherming misschien, maar zoals ze zelf zei, om de andere vrouwen een kans te geven.

Bij haar kreeg ik echt het idee dat ze gecast was en toen Hans echt gevoelens kreeg ze snel de benen nam; dat was natuurlijk niet de bedoeling..

Ik vond Iris een ijspegel, en dat zogenaamde ruimte geven aan de andere vrouwen zag ik als een smoes om te vertrekken zonder al te veel gedoe.

Kennelijk ben ik niet de enige die Iris niet echt een warme persoonlijkheid vind. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.