Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Leuk een telefoontje van onbekend 06 nummer. Misschien iemand die belooft heeft langs te komenen wil afspreken?  
Ik neem op. Engels bandje van paypal , dat er 700 euro van mijn rekening afgeschreven gaat worden. Op  1 drukken als ik daar geen opdracht toe gegeven heb. Zucht. Kutscammers. Geblokkeerd.  Ze doen hun best maar. Op de aan PayPal gekoppelde rekening staat nog 30 euro dus wens ze veel succes.

Cle0 schreef op 18-07-2026 om 12:23:

Een nieuwe aanvragen kan pas ergens in augustus. Nou had ik nog niets geboekt, maar het haalt wel een mogelijke bestemming uit mijn opties als ik 'm niet vind.

Waarom kan dat pas in augustus? 

Dolfje schreef op 18-07-2026 om 13:56:

[..]

Waarom kan dat pas in augustus?

Er is niet eerder dan dat plek. Maar ik laat het even tot maandag (misschien krijg ik nog een ingeving) en anders ga ik maandag denk ik toch even bellen voor een spoedaanvraag 

Cle0 schreef op 18-07-2026 om 14:21:

[..]

Er is niet eerder dan dat plek. Maar ik laat het even tot maandag (misschien krijg ik nog een ingeving) en anders ga ik maandag denk ik toch even bellen voor een spoedaanvraag

Ah ok. 

Vandaag eindelijk een betere temperatuur en heb ik alles dicht zitten vanwege de herrie.
De zomerfeesten zijn begonnen, het is heel erg druk, waardoor de muziek ook harder moet. Mensen achteraan moeten immers ook doof worden van de herrie 🤨 
Ik gun echt iedereen zijn feestje, maar wat een aso gedrag zie ik. Plassen in de tuin, indrinken vanuit de kofferbak en daarna met nog een tas vol blikjes richting centrum. Die moeten onderweg leeg, want je mag geen eigen drinken meenemen. Alles vol auto's ook hier beneden waar het verboden te parkeren is, en elk plekje op de stoep en groenstrook in gebruik is. Zie ook dingen gebeuren waardoor ik wegblijf van de ramen... 
Nog 'n uur dan gaat de muziek uit, daarna blijven de terrassen nog open tot 2.00u dus het blijft nog een tijd onrustig. 🥱

sterkte yumi, mijn vader hoor ik er ook steeds vaker over mopperen. De hele stad staat gewoon op zijn kop nu. 

Broodjebrie schreef op 19-07-2026 om 08:34:

sterkte yumi, mijn vader hoor ik er ook steeds vaker over mopperen. De hele stad staat gewoon op zijn kop nu.

Dank je Brie, gisteren was het een van de drukste dagen ooit. Het Hunnerpark, is zelfs enige tijd afgesloten geweest, toen Lil Kleine op het podium stond. Beveiligers hadden hun handen vol om iedereen tegen te houden en mensen vielen flauw. Op meerdere pleinen gaven borden vol aan. De stad met vierdaagse feesten, bezwijkt onder het succes. 

Het ligt hier vol blikjes, want die kunnen blijkbaar niet terug de kofferbak in. Uit een kofferbak haalde iemand een verzameling drugs uit verschillende dozen, en vertrok met een volle sporttas.

Yumi schreef op 19-07-2026 om 10:04:

[..]

Dank je Brie, gisteren was het een van de drukste dagen ooit. Het Hunnerpark, is zelfs enige tijd afgesloten geweest, toen Lil Kleine op het podium stond. Beveiligers hadden hun handen vol om iedereen tegen te houden en mensen vielen flauw. Op meerdere pleinen gaven borden vol aan. De stad met vierdaagse feesten, bezwijkt onder het succes.

Het ligt hier vol blikjes, want die kunnen blijkbaar niet terug de kofferbak in. Uit een kofferbak haalde iemand een verzameling drugs uit verschillende dozen, en vertrok met een volle sporttas.

Het wordt steeds erger daar ja. Las van de week dat ze iets van 1,5 miljoen bezoekers verwachten nu. 

Broodjebrie schreef op 19-07-2026 om 10:13:

[..]

Het wordt steeds erger daar ja. Las van de week dat ze iets van 1,5 miljoen bezoekers verwachten nu.

Ja dat klopt, niet zo vreemd dat de stad het niet meer aan kan. Het is altijd al druk geweest, in het verleden heb ik echt leuke dagen gehad tijdens de feesten. De laatste jaren vind ik het gevaarlijk druk. Begrijp ik wel, gratis 1000 optredens, voor iedereen wel iets. De meeste van mijn vrienden en zelfs mijn dochter is de stad ontvlucht. 

Waar ik me ook aan erger is dat gezeur over de prijs van het biertje dat rond de €4,- ligt. Als je naar een festival gaat, betaal je een flinke prijs voor een ticket, maar nu lopen ze te mekkeren, en laten zichzelf vollopen met drank uit de kofferbak 🤨

Ik keek vanmorgen op de Eneco app, en zag dat het verbruik rond 02:00 uur enorm hoog was. Ik sliep, dus geen idee waar dat van is.

Broodjebrie schreef op 19-07-2026 om 10:13:

[..]

gaat het over de vierdaagse feesten? Het leek mij altijd leuk en gezellig maar als ik het zo lees is het me veel te druk.

Bekenden zijn nu in Gent en stuurden gisteren filmpjes door, ook al zo druk. Ik zoek dat niet meer zo. Carnaval is hier tegenwoordig ook veel en veel te druk.

Dolfje schreef op 19-07-2026 om 11:17:

[..]

gaat het over de vierdaagse feesten? Het leek mij altijd leuk en gezellig maar als ik het zo lees is het me veel te druk.

Bekenden zijn nu in Gent en stuurden gisteren filmpjes door, ook al zo druk. Ik zoek dat niet meer zo. Carnaval is hier tegenwoordig ook veel en veel te druk.

Ja, de 4daagsefeesten inderdaad. Er zijn zelfs mensen flauwgevallen. 

Ik hou ook wel van een feestje op z'n tijd maar als ik het zo lees en hoor.. nee dank u. Was met koningsdag naar 538 geweest en dat was ook ontzettend druk. Enorme rijen bij alle eettentjes, om over de wc's nog maar te zwijgen. 

En vind het ook wel wat beangstigend, als er iets gebeurd dan wordt het 1 grote chaos. En mensen zijn al straalbezopen dus de sfeer is dan toch al anders.

Loulou39 schreef op 19-07-2026 om 10:38:

Ik keek vanmorgen op de Eneco app, en zag dat het verbruik rond 02:00 uur enorm hoog was. Ik sliep, dus geen idee waar dat van is.

Hoe kan dat nou 🤔 komt het vaker voor? 

Loulou39 schreef op 19-07-2026 om 10:38:

Gemeenschappelijke iets ?????

Yumi schreef op 19-07-2026 om 12:01:

[..]

Hoe kan dat nou 🤔 komt het vaker voor?

Nee, dus ik ga het vanaf nu maar dagelijks in de gaten houden. De andere dagen waarvan ik het gebruik teruggekeken, komen wel overeen met mijn dagritme en verbruik. Dit is de enige keer dat het ‘s nachts is, en ook een hoge piek.

@Roos: het is niet gemeenschappelijk, het is mijn meter en mijn aansluiting. Heel vreemd 🤔.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.